بررسی و معرفی برنامه شاد برای ویندوز

سه شنبه 19 اسفند 1399
1:19
هولدر

دانلود برنامه شاد برای ویندوز

با سلام به همراهان همیشگی سایت ایران دانلود، چندی پیش اپلیکیشن شاد آموزش پرورش رو برای دانلود در نسخه اندروید آماده کردیم که از صفحه دانلود برنامه شاد موجود می باشد. و اما موضوع اصلی: تا به الان مشکل بسیاری از کاربران عدم نصب برنامه برروی سیستم عامل های اندروید پایین بوده و موبایل برخی از کاربران از این برنامه پشتیبانی نمیکند. یکی از راه حل های ساده استفاده از این برنامه در ویندوز می باشد. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه برنامه شاد ویندوز را در اختیار داشته باشید. برای اجرای برنامه شاد کامپیوتر همراه ما باشید.


مرحله اول: برای اجرای برنامه شاد در کامپیوتر نیازمند یک برنامه جانبی به عنوان شبیه ساز اندروید که هستیم که ما در این آموزش از برنامه Nox Player استفاده می کنیم. این شبیه ساز وظیفه دارد که برنامه اندروید را در ویندوز شما اجرا کند. از انتهای صفحه و باکس دانلود این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

مرحله دوم: پس از نصب این برنامه برروی ویندوز حال نوبت این است که برنامه شاد اندروید را از سایت ایران دانلود دریافت کنید که در انتهای همین صفحه نیز در باکس دانلود آماده دانلود می باشد. از صفحه برنامه رسمی آموزش و پرورش برای کامپیوتر شاد اندروید نیز می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله سوم: اگر به خوبی دو مرحله قبل را گذراندید حال کافیست برنامه شاد اندروید که یک فایل APK می باشد را با نرم افزار Nox Player اجرا کنید. برای اجرا کافیست در نرم افزار Nox در قسمت APK و Open file برنامه شاد را به این نرم افزار Add کنید.

تبریک! موفق شدید. حال شما در حال استفاده از برنامه شاد در محیط ویندوز می باشید. در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید می توانید از قسمت نظرات پایین صفحه با ما و دیگر کاربران ایران دانلود به اشتراک بگذارید. اگر مشکل و سوالی نیز دارید تیم ما آماده پشتیبانی می باشد.

برای دانلود برنامه های اندروید به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.
[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]