اسنپ چت – SnapChat

دوشنبه 19 اسفند 1398
18:52
هولدر

اسنپ چت – SnapChat یکی از اپلیکیشن های اجتماعی محبوب این روزها می باشد که در زمینه ویرایش و ادیت ویدئو و تصاویر به صورت آنلاین و لحظه ای فعالیت می کند. احتمالا شما هم اگر دانلود اینستاگرام را انجام داده باشید و با گذراندن وقت در آن ویدئو های جذاب افراد با تم های فانتزی و افکت ها گوناگون را مشاهده کرده اید. این ویدئو های جذاب با اپلیکیشن اسنپ چت ساخته می شوند که هم اکنون Snapchat رایگان را می توانید از ایران دانلود، دریافت و نصب کنید. اگر قصد ویرایش ویدئو و ساخت یک ویدئو به همراه متن و نقاشی را دارید هم اکنون دانلود اسنپ چت برای اندروید را در ادامه مطلب انجام دهید.برای دانلود برنامه نرم افزار به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود اسنپ چت


[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دانلود گوگل ترنسلیت

جمعه 2 اسفند 1398
0:01
هولدر

در میان سرویس های مترجم فعال در جهان قطعا می توان گفت یکی از قوی ترین آن ها سرویس مترجم Google Translate یا مترجم گوگل می باشد که شرکت گوگل با راه اندازی آن کمک بسیاری به کاربران در جهت رفع نیاز های مربوط به ترجمه کلمات و حتی مقالات کرد. با استفاده از سرویس مترجم گوگل به راحتی می توانید میلیون ها کلمه در میان 90 زبان زنده دنیا را در انواع مختلف آن ها جستجو و ترجمه کنید. کافیست متن مورد نظر خود را کپی کنید و در مترجم گوگل جایگذاری کنید، گوگل ترنسلیت در سریع ترین زمان ممکن (زیر 1 ثانیه) مقاله شما را ترجمه و در اختیارتان قرار خواهد داد. برای مثال شما می توانید کلمه ای در زبان فارسی را به تمام زبان های دنیا ترجمه کنید! این بسیار لذت بخش و مفید است. دانلود مترجم گوگل تا به امروز بیش از 100 میلیون بار از گوگل پلی انجام شده است.برای دانلود برنامه اندروید به سایت ایران اپ مراجعه کنید.

دانلود گوگل ترنسلیت


[ بازدید : 233 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

زایپا اندروید

يکشنبه 13 بهمن 1398
16:21
هولدر

اگر شما هم از کاربران قدیمی اندروید باشید بی شک نام برنامه بسیار کاربردی Zapya را شنیده اید.از طریق این برنامه قادر خواهید بود با سرعتی ۴۰ برابر سرعت بلوتوث (به گفته سازنده در بهترین شرایط) و در حدود سرعت ۱۰ مگابایت بر ثانیه فایل های خود را از طریق وایرلس انتقال دهید و از سرعت بالا لذت ببرید.
اگر به دنبال یک برنامه خوب برای انتقال فایل های خود مانند عکس و فیلم و موزیک و… با سرعتی بالا می گردید ما حتما این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم.این نرم افزار برای سیستم عامل های مختلف مانند ویندوز و آی او اس(ios) نیز منتشر شده و شما با نصب این برنامه بر روی اسمارت فون اندرویدی خود قادر خواهید بود به ویندوز و آیفون فایل ارسال و یا دریافت نمایید.برای دانلود برنامه اندروید به سایت سیلو مراجعه کنید.


[ بازدید : 262 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

رضا بهرام

چهارشنبه 2 بهمن 1398
23:48
هولدر

رضا بهرام خواننده سبک پاپ ایرانی متولد یزد و اکنون در تهران زندگی می کند. رضا بهرام در سال ۹۷ با ترانه ها و آهنگ های خود همه را شگفت زده و مجذوب خود کرد. علاقه زیاد به موسیقی و خواندن باعث شد تا به دنبال این هنر رفته و فعالیت خود را در این زمینه شروع کرده است. سبک کار رضا بهرام در موسیقی پاپ تلفیقی بوده و برای همین است که با جان دلها می نشیند.برای دانلود اهنگ جدید ایرانی به سایت لیوا مراجعه کنید.

دانلود فول البوم رضا بهرام


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

دریافت استعلام خلافی خودرو

پنجشنبه 19 دی 1398
23:13
هولدر

تقریباً تمام کسانی که حداقل یک بار اقدام به خرید و فروش خودرو نموده اند با دریافت خلافی خودرو آشنایی دارند هم اکنون راهنمایی و رانندگی کشور چند روش برای استعلام خلافی خودرو در نظر گرفته است که اکثر آنها به صورت الکترونیک می باشد و نیازی به مراجعه ی حضوری چه برای دریافت برگه خلافی و چه به منظور پرداخت قبض جریمه نمی باشد.

در گذشته برای دریافت برگه خلافی خودرو می بایست که به پلیس +10 و یا راهنمایی و رانندگی مراجعه می کردید ولی هم اکنون می توانید به راحتی از طریق اینترنت برگه خلافی دریافت و میزان جریمه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. در این چگونه ما شما را با چند روش متفاوت دریافت خلافی خودرو آشنا می کنیم.برای مشاهده کامل آموزش پرداخت خلافی خودرو به سایت چگونه مراجعه کنید.

استعلام خلافی خودرو


[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بانک پاسارگاد

يکشنبه 8 دی 1398
23:02
هولدر

به منظور کاهش مخاطرات مرتبط با استفاده از رمز دوم کارت‌های بانکی که در تراکنش‌های بدون حضور کارت به کار گرفته می‌شود، افزایش امنیت و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان، امکان فعال سازی رمز دوم کارت به‌صورت رمز پویا و یک بار مصرف از طریق سامانه‌های بانکداری‌الکترونیک بانک‌پاسارگاد فراهم شده‌است. به گزارش روابط عمومی بانک‌‌پاسارگاد، مشتریان می‌توانند از طریق سامانه بانکداری مجازی و یا سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) نسبت به فعال سازی رمز پویا و جهت دریافت رمز دوم پویا صرفاً از طریق سامانه موبایل‌بانک (همراه بانک) اقدام کنند. به این ترتیب که در سامانه بانکداری‌مجازی از طریق گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «کارت‌های من» و در سامانه همراه‌بانک از طریق گزینه فعال/غیرفعال‌سازی رمز یکبار مصرف کارت در بخش «عملیات کارت» امکان دریافت این نوع رمز وجود دارد.برای دانلود برنامه رمز دوم بانک پاسارگاد به سایت سیلو مراجعه کنید.

دانلود برنامه رمز پویا بانک پاسارگاد


[ بازدید : 157 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

فعال سازی رمز دوم بانک ملت

يکشنبه 1 دی 1398
23:13
هولدر

استفاده از رمز یکبار مصرف (OTP ) از متداول ترین روشها برای ارتقاء سطح امنیت کاربران جهت انجام تراکنشهای مالی بوده و به طورکلی هدف از آن پیچیده ترشدن دسترسی های غیرمجاز به حسابهای کاربران است.
با توجه به گسترش استفاده از کارتهای بانکی در انجام تراکنشهای مالی، سوء استفاده از رمزهای ایستا (ثابت) افزایش قابل ملاحظه ای پیدا کرده است یکی از راهکارهای پیشگیری از رمز کارت های بانکی، تغییر دائمی کلمه عبور به وسیله OTP است که خطر دسترسی های غیرمجاز به حساب مشتری را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد.برای مشاهده کامل این آموزش به سایت چگونه مراجعه کنید. دانلود برنامه رمز دوم بانک ملت

فعالسازی رمز دوم بانک ملت



[ بازدید : 164 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

شریت

شنبه 23 آذر 1398
13:07
هولدر

SHAREit: File Sharing,Transferنرم افزار مشهور انتقال انواع فایل با استفاده از WiFi برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. امروزه به اشتراک گذاری و انتقال انواع فایل ها نظیر : عکس، برنامه اندروید، بازی، فایل های اطلاعاتی، فیلم، کلیپ و غیره اهمیت و کاربرد بسیار وسیعی پیدا کرده است به طوری که هر نرم افزار یا شرکتی که راهی آسان تر و سریعتر و کم هزینه تر را به کاربران دنیای مجازی پیشنهاد کند ، از مقبولیت و محبوبیت بالاتری میان آنها برخوردار خواهد شد. امروز قصد داریم به معرفی یکی از این اپلیکیشن های اشتراک گذاری فایل که از محبوبیت بالایی برخوردار هست، بپردازیم.

دانلود شریت


[ بازدید : 170 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

بلد

جمعه 15 آذر 1398
22:52
هولدر

بلد یک نقشه و مسیریاب فارسی و هوشمند می باشد که با نقشه‌ ای پرجزئیات از سراسر ایران در مسیریابی سریع و به‌ صرفه به شما کمک می‌کند. بلد با در نظر گرفتن ترافیک آنلاین و کمترین زمان رسیدن به مقصد، به‌ صرفه‌ ترین مسیر را به شما پیشنهاد می دهد و شما را در سریع‌ ترین زمان ممکن به مقصد می‌رساند. اپلیکیشن بلد با توجه به امکانات و قابلیت های مناسبی که دارا می باشد، مورد استقبال رانندگان اسنپ و تپسی نیز قرار گرفته است. با دانلود بلد نگران مسیریابی نباشید!



[ بازدید : 159 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

لیوا

جمعه 15 آذر 1398
22:30
هولدر

توي ليوا مي توني هر آهنگي رو گوش كني، هنرمند محبوبت رو دنبال كني، دوستاي خودت رو داشتي باشي و درباره موزيك هاي جديد نظرت رو بگي

هر وقت و هر جايي موزيك گوش كن

موسيقي دلخواه شما هميشه و در همه جا همراه شماست. مهم نيست كجا هستيد و يا وسيله پخش موسيقي، همراه شما نيست. روي گوشي هوشمند، تبلت و يا كامپيوتر شخصي شما، تمام موسيقي مورد علاقه شما، همراهتان است.

پلي ليست اختصاصي خودت رو بساز

شما با ايجاد يك ليست جديد مي توانيد آهنگ هاي مورد علاقه خود را مرتب كنيد و همواره در دسترس داشته باشيد. ترتيب آهنگ ها در ليست هاي خود را نيز به دلخواه خود تغيير داده و به ديگران پيشنهاد دهيد، تا همه از ليست هاي شما لذت ببرند.

دانلود اهنگ جديد ایرانی



[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]