AnyDesk-dl

چهارشنبه 19 شهريور 1399
23:45
هولدر

AnyDesk – انی دسک نام یکی از نرم افزار های پرکاربرد در زمینه مدیریت و کنترل دستگاه ها و کامپیوتر های دیگر از راه دور می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دریافت کد اتصال به سیستم مربوطه متصل شوید و ماوس را کنترل کنید. نرم افزار AnyDesk مورد توجه بسیاری از تیم های پشتیبانی جهت ارائه خدمات به کاربران قرار گرفته است که در زمانی که کاربران در نصب یا کار با برنامه ها در دستگاه خود به مشکل برمی خورند، پشتیبانی یا دوست و آشنا می تواند با نرم افزار انی دسک به سیستم مربوطه متصل شده و با کنترل از راه دور کامپیوتر، مراحل را شخصا پیش ببرد. هم اکنون دانلود AnyDesk را به صورت رایگان از ایران دانلود انجام دهید.

image

توجه کنید که شخص متصل شده به سیستم دیگر، فقط می تواند کنترل ماوس را در اختیار داشته باشد و دسترسی به فایل ها و اطلاعات شما جهت انتقال و کپی کردن آن ها نخواهد داشت.برای دانلود نرم افزار کامپیوتر به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار انی دسک برای کامپیوتر


[ بازدید : 449 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]