شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

بهار

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بررسی و معرفی کامل برنامه محبوب اسنپ چت

اسنپ چت – Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با دانلود اسنپ چت و نصب آن یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل در اختیار دارید که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است.

محیط برنامه Snapchat :

شما پس از نصب اسنپ چت بر روی تلفن همراه خود با استفاده از آن میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس توسط ویرایشگر برنامه به عکس و ویدیو های گرفته شده؛ فیلترها، لنزها، جلوه‌ های ویژه و حتی به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند.امکان جالب این برنامه قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. این برنامه به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند.

Snapchat توسط توسعه دهنده Snapchat Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خوب ۴ از ۵ در گوگل پلی شده و بر روی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی و تبلت اندرویدی در سراسر جهان نصب شده است.
آموزش نصب اسنپ چت :
شما پس از دانلود اسنپ چت از اندرویدکده برای راه اندازی آن روی تلفن همراه خود باید از یک برنامه تغییر ای پی استفاده کنید. حال پس از ثبت نام در اسنپ چت و ساخت اکانت میتوانید از برنامه استفاده کنید و عکس و ویدیو های گرفته شده را ذخیره کنید و در دیگر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

برخی از ویژگی های Snapchat:

- ارسال تصویر و ویدئو به لیستی از دریافت کنندگان خاص
- اضافه کردن متون یا نقاشی به فیلم و تصویر ارسالی
- ارسال زمان دار فایل برای گیرندگان و حذف فایل از سرور پس از زمان تعریف شده کاربر
- نمایش فایل های ارسالی شما تنها برای 1 تا 10 ثانیه برای افزایش حریم خصوصی
- پشتیبانی از زبان های انگلیسی، عربی، نروژی، دانمارکی، هلندی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، پرتغالی، چینی ساده، اسپانیایی، سوئدی
- استفاده از استیکر و شکلک های جالب

منبع

با موسیقی پاپ پبیشتر آشنا شوید

موسیقی باستانی در کشور ما کجاست؟


ایران در بسیاری از نقاط جهان به "صدا و ملودی" معروف است. موسیقی زمانی از باربد تا ناکیسا و منطقه جغرافیایی مرز ایران باستان گسترش یافت. طوفان کوتاه حوادث تاریخی موج این دریای متلاطم هنری را تضعیف نکرد و دردی ناب و بی نظیر را به دنیای موسیقی وارد کرد.

ما از گهواره شروع به آواز خواندن کردیم. لالایی مهربان و خوش آواز مادر ابتدا ما را با پاپ جادوی موسیقی ا آشنا کرد. بعد از آن و در طول زندگی ، ما اغلب به آهنگهای آشنا گوش می دادیم ، با آنها شادی می کردیم ، اشک می ریختیم ، عاشق می شدیم و زندگی می کردیم ...

با این حال ، این هنر نه تنها ریشه در گوش روح شخصی ما دارد ، بلکه در تاریخ فرهنگی سرزمین ما نیز ریشه دارد. موسیقی در ایران را می توان آغاز گسترش و گسترش این نوع هنر در کشورمان دانست. از ترانه های چاوشی و ترانه های محلی گرفته تا موسیقی و موسیقی سنتی ایران ، همه ابراز احساسات از قلب مردم سرچشمه می گیرد و برای یادآوری همه ما در موسیقی آهنگین ایجاد و ضبط می شود.

با ورود موسیقی عامه پسند به عرصه موسیقی ایرانی ، این مجموعه کاملتر می شود. عموم مردم ایران ، به ویژه جوانان تمایل زیادی به دانلود جدیدترین آهنگ ها از این طریق دارند. در سال های اخیر ، فصل جدیدی در هنر موسیقی و نفوذ گسترده آن صفحه جدیدی را در کشور ما باز کرده است. با گسترش و انتشار این نوع موسیقی در ایران ، تعداد زیادی از شنوندگان و علاقه مندان به این نوع موسیقی در کشور ما شروع به ظهور می کنند.این موج همچنان ادامه دارد و آشفته است. در طول سالها ، علاقه خوانندگان به این سبک موسیقی در نتیجه کم نشده است و همچنین زمینه دسترسی عمومی به موسیقی محبوب جهانی را برای عموم باز کرده است و تا حدودی ، افراد معاصر با موسیقی دنیایی فعال و سرزنده.

در ادامه ، موسیقی محبوب را بررسی خواهیم کرد و آهنگ های سنتی را بارگیری خواهیم کرد ، آهنگ های ترکیبی و آهنگ های محبوب خوانندگان مشهور ایرانی را به این سبک بارگیری خواهیم کرد.

موسیقی پاپ ایرانی

موسیقی عامه پسند و زیرشاخه های آن اکنون ریشه در جمعیت زیادی در سرتاسر جهان دارد. محبوبیت بی سابقه این شاخه خاص موسیقی به یک سطح بی سابقه رسیده است ، به طوری که صرف نظر از سال ، مکان ، تقویم و آب و هوا ، محبوبیت آن در میان تمام گروه های قومی بیش از هر دوره تاریخی دیگر است.

جمعیت ایران جوان و مشتاق موسیقی است ، اما از این موج جهانی عقب نمانده است و جای دیگری در سایر نقاط جهان ایجاد کرده است. بزرگترین دلیل این امر قدرت بی نظیر دنیای ارتباطات است.

امروزه ، دانلود آهنگ های پرطرفدار به عنوان یک فعالیت مستمر و سرگرمی های روزمره ، به بخشی جالب از زندگی اکثر جوانان امروزی تبدیل شده است.خوشبختانه تولید موسیقی عامه پسند این نیاز و آرزو را کاملا برآورده کرده است!

https://ahang.cafe

بررسی و معرفی برنامه شاد برای ویندوز

دانلود برنامه شاد برای ویندوز

با سلام به همراهان همیشگی سایت ایران دانلود، چندی پیش اپلیکیشن شاد آموزش پرورش رو برای دانلود در نسخه اندروید آماده کردیم که از صفحه دانلود برنامه شاد موجود می باشد. و اما موضوع اصلی: تا به الان مشکل بسیاری از کاربران عدم نصب برنامه برروی سیستم عامل های اندروید پایین بوده و موبایل برخی از کاربران از این برنامه پشتیبانی نمیکند. یکی از راه حل های ساده استفاده از این برنامه در ویندوز می باشد. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه برنامه شاد ویندوز را در اختیار داشته باشید. برای اجرای برنامه شاد کامپیوتر همراه ما باشید.


مرحله اول: برای اجرای برنامه شاد در کامپیوتر نیازمند یک برنامه جانبی به عنوان شبیه ساز اندروید که هستیم که ما در این آموزش از برنامه Nox Player استفاده می کنیم. این شبیه ساز وظیفه دارد که برنامه اندروید را در ویندوز شما اجرا کند. از انتهای صفحه و باکس دانلود این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

مرحله دوم: پس از نصب این برنامه برروی ویندوز حال نوبت این است که برنامه شاد اندروید را از سایت ایران دانلود دریافت کنید که در انتهای همین صفحه نیز در باکس دانلود آماده دانلود می باشد. از صفحه برنامه رسمی آموزش و پرورش برای کامپیوتر شاد اندروید نیز می توانید این کار را انجام دهید.

مرحله سوم: اگر به خوبی دو مرحله قبل را گذراندید حال کافیست برنامه شاد اندروید که یک فایل APK می باشد را با نرم افزار Nox Player اجرا کنید. برای اجرا کافیست در نرم افزار Nox در قسمت APK و Open file برنامه شاد را به این نرم افزار Add کنید.

تبریک! موفق شدید. حال شما در حال استفاده از برنامه شاد در محیط ویندوز می باشید. در صورتی که تجربه ای در این زمینه دارید می توانید از قسمت نظرات پایین صفحه با ما و دیگر کاربران ایران دانلود به اشتراک بگذارید. اگر مشکل و سوالی نیز دارید تیم ما آماده پشتیبانی می باشد.

برای دانلود برنامه های اندروید به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود از یوتیوب با موبایل

چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم

چندی پیش در یک چگونه مفصل به شما نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل را به صورت کامل آموزش دادیم.اما اگر شما قصد انجام این کار را در گوشی اندروید یا آیفون دارید تا پایان با ما همراه باشید.این چگونه به شما می آموزد که به چه صورت یک فیلم YouTube را از طریق iPhone یا Android خود دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از فیلم ها ، مانند فیلم های موسیقی ، قابل دانلود نیستند.

. دانلود ویدیوهای یوتیوب در آیفون
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۱. برنامه Document 6 را دانلود کنید.

در آیفون خود به اینترنت متصل شوید.
اپ استور را باز کنید
روی جستجو ضربه بزنید
روی نوار جستجو ضربه بزنید.
Document 6 را وارد کنید .
روی جستجو ضربه بزنید.
روی GET ضربه بزنید
رمزعبور Apple ID یا Touch ID خود را وارد کنید.

چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۲. لینک ویدیوی YouTube را که می خواهید دانلود کنید کپی کنید.

YouTube را باز کنید.
به ویدیویی که می خواهید دانلود کنید بروید.
روی share در زیر فیلم ضربه بزنید.
روی copy link ضربه بزنید.

چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۳. Document 6 را اجرا کنید.

روی آیکن برنامه Document 6 ضربه بزنید ، که شبیه به یک “D” سیاه ، سبز و زرد در یک پس زمینه سفید است.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۴. مرورگر وب Documents 6 را باز کنید.

برای انجام این کار ، روی نماد قطب نما در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.

اگر مرورگر وب باز نمی شود ، می توانید سمت راست نماد قطب نما را به چپ بکشید.

چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۵. به https://www.vidpaw.com بروید.

برای این کار بر روی آدرس فوق کلیک کنید و یا در نوار مرورگرتان vidpaw.com را تایپ کنید و وارد شوید.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۶. لینک ویدیو را paste کنید.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۷. روی Start ضربه بزنید.

این یک دکمه آبی رنگ در زیر جعبه متن است.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۸. روی Download ضربه بزنید.

تمامی کیفیت های در دسترس ویدیوی شما نمایش داده می شود.به دلخواه یکی را انتخاب کنید تا دانلود ویدیو شروع شود.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۹. اگر از شما خواسته شد، روی Done ضربه بزنید.

این گزینه در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد. ویدیوی YouTube دانلود بر روی آیفون شما شروع می شود.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۱۰. Documents view را باز کنید.

بر روی نماد شکل پوشه در گوشه پایین سمت چپ صفحه ضربه بزنید. باید لیستی از پوشه ها ظاهر شود.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۱۱. روی Downloads ضربه بزنید.

این پوشه در وسط صفحه Documents قرار دارد. با ضربه زدن روی آن لیستی از پرونده های دانلود شده شما باز می شود.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۱۲. فیلم خود را پخش کنید

عنوان و تصویر کوچک ویدیو را پیدا کنید ، سپس روی آن ضربه بزنید تا آن را در داخل برنامه Document پخش کنید. پخش این ویدئو در پخش کننده فیلم Documents آغاز می شود.
چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم
۱۳. فیلم را به Roll دوربین آیفون خود منتقل کنید.

در حالی که می توانید هر زمان که بخواهید ، ویدیو را از درون برنامه Documents پخش کنید ، می توانید در صورت استفاده از iOS 11 ، ویدیو را به برنامه Photos of iPhone خود انتقال دهید:

در گوشه تصویر کوچک ویدیو روی … ضربه بزنید.
بر روی share ضربه بزنید ، سپس روی Save to Files ضربه بزنید
این گزینه فقط در iOS 11 موجود است. اگر آیفون قدیمی تری دارید ، نمی توانید ویدیو را جابجا کنید.
روی iPhone من ضربه بزنید ، سپس روی هر پوشه ضربه بزنید و روی افزودن ضربه بزنید
برنامه Files iPhone را باز کنید.
در گوشه پایین سمت راست به مرور ضربه بزنید.
بر روی آی فون من ضربه بزنید ، سپس روی پوشه ای که برای ذخیره فیلم استفاده کرده اید ضربه بزنید.
برای باز کردن آن روی این فیلم ضربه بزنید.

روی نماد “اشتراک” با عنوان آیکون Iphoneshare.png ضربه بزنید ، و سپس روی ذخیره فیلم ضربه بزن


منبع

برنامه مایکت اندروید

دانلود برنامه مایکت Myket 7.5.7 آپدیت جدید

مایکت – Myket یک اپ استور ایرانی برای موبایل های اندرویدی می باشد که تا امروز بیش از 14 میلیون بار نصب مایکت انجام شده است و این نشان از محبوبیت بالای این اپلیکیشن می باشد. در گذشته دانلود بازار را برای شما فراهم کردیم و امروز نیز برنامه ای مشابه به بازار یعنی مایکت را آماده دانلود کرده ایم. با دانلود مایکت شما به هزاران بازی و برنامه دسترسی خواهید و داشت و می توانید آخرین آپدیت ها را دریافت کنید. برنامه های فارسی زبان بسیاری نیز در این مارکت موجود می باشد. مایکت تا کنون بیش از 400 هزار بازی/برنامه و 22000 توسعه دهنده را دارا می باشد. در ادامه مایکت اندروید را دانلود نصب کنید.

با دانلود مایکت قابلیت های زیر را در اختیار خواهید داشت:

قابلیت مشاهده نرم افزار و بازی های موجود در دسته بندی های گوناگون
قابلیت تشخیص خودکار آپدیت نرم افزار و بازی ها
خرید برنامه های داخلی
قابلیت انتخاب برنامه مورد نظر در وب سایت و دریافت آن در گوشی
امکان دریافت دیتای بازی ها به صورت مستقیم
امکان زمان بندی مناسب جهت به روز رسانی خودکار
به روز رسانی برنامه و بازی ها بدون نیاز به دانلود مجدد کل حجم
امکان جستجوی برنامه و یا اپلیکیشن
ترافیک اینترنت شما در زمان استفاده برنامه با تعرفه نیم‌بها محاسبه می‌شود.
اگر اهل بازی هستید بهترین بازی‌‌های دیتادار را از مایکت دانلود کنید.
از طریق جستجوی پیشرفته برنامه به همهٔ برنامه‌های گوگل پلی دسترسی خواهید داشت.
تنها استور اندرویدی ایرانی که امکان خرید با شارژ سیم‌کارت هر ۳ اپراتور موبایل (همراه اول، ایرانسل، رایتل) را فراهم کرده است (در کنار خرید با کارت بانکی)
‏در شبکه اجتماعی Myket می‌توانید با بقیهٔ کاربران تعامل کنید و از نظرات آن‌ها در مورد اپلیکیشن‌ها استفاده کنید.

اگر به مشکلی برخوردید با ارسال پیام به پشتیبانی مشکل شما خیلی زود پیگیری می‌شود.

منبع

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام کاپوچینو

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام کاپوچینو با لینک مستقیم و رایگان به همراه متن آهنگ کاپوچینو و پخش آنلاین

e4f7ff91862cac2 500x500 - دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو

شما برای دانلود همه اهنگ های مهراد جم میتوانید به سایت لیوا مراجعه کنید. لیوا اولین رسانع موزیک در ایران است ک توانسته طیف گسترده ای از کار هنرمندان ایرانی در حوزه موسیقی زرو پوشش بده.

متن آهنگ:

زده به سرم امشب یه جوری دلتو ببرم
انگاری خوابمو یه خواب خوبی که نمیخوام ازش بپرم
همه با هم میریم بالا مگه میشه فاز نگیری با ما
چشتو ببند و به هیچی فکر نکن اومدیم خوش باشیم آقا
دستمه یه لیوان کاپوچینو
خیلی داغه کی میخوره اینو
چقدر مریضی تو روانی میکنی
بیا بگیرش از دستم اینو
دارم کم میارم ویتامینو
تو نباشی میخوام چیکار اینو
چقدر صدا موزیک بالاست
یه کمی کمش کن کوکائینو
صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید
جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر
پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر
از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین
صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید
جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر
پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر
از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین
از سقف آویزونن همه اینجا دیوونن
هی میخوان با ما بپرن ولی نمیتونن
آخه تیم ما بتونن
چون هرجا نمیریم که مودمون تو خونس
بیا بسازیمش با هم پس

تلگرام-کده

دانلود تلگرام اصلی جدید اندروید Telegram 7.2.1

Telegramیک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. با دانلود تلگرام که در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت.برای دانلود بازی اندروید به سایت اندرویدکده مراجعه کنید.

مراحل ترخیص کالا از گمرک

مراحل ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا به منظور ارائه کالاها و اجناس به گمرک و آزادسازی آنها برای وارد کننده یا صادر کننده انجام می شود. در این صورت کالا از حالت قاچاق خارج شده و جنبه قانونی پیدا می کند. در فرآیند ترخیص کالا چندین مرحله طی می شود که از جمله آماده سازی، ثبت اسناد واردات یا صادرات کالا به شکل فیزیکی یا الکترونیک، محاسبه وجوهی همچون سود بازرگانی، حقوق گمرکی، مالیات، ماخذ تعرفه گمرکی و تسهیلات ارائه شده توسط دولت به واردکنندگان و صادر کنندگان کالا و… صورت می گیرد.

در اکثر کشورها کارگزاران گمرک و حق العمل کاران، در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا فعالیت می کنند. خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان و تجارت های مستقل بطور عمده کارفرمایان حق العملکار گمرکی به شمار می روند و کشور ایران هم از این قائده مستثنی نمی باشد.برای ترخیص فوری کالا از گمرک به سایت ای ترخیص مراجعه کنید.

AnyDesk-dl

AnyDesk – انی دسک نام یکی از نرم افزار های پرکاربرد در زمینه مدیریت و کنترل دستگاه ها و کامپیوتر های دیگر از راه دور می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دریافت کد اتصال به سیستم مربوطه متصل شوید و ماوس را کنترل کنید. نرم افزار AnyDesk مورد توجه بسیاری از تیم های پشتیبانی جهت ارائه خدمات به کاربران قرار گرفته است که در زمانی که کاربران در نصب یا کار با برنامه ها در دستگاه خود به مشکل برمی خورند، پشتیبانی یا دوست و آشنا می تواند با نرم افزار انی دسک به سیستم مربوطه متصل شده و با کنترل از راه دور کامپیوتر، مراحل را شخصا پیش ببرد. هم اکنون دانلود AnyDesk را به صورت رایگان از ایران دانلود انجام دهید.

image

توجه کنید که شخص متصل شده به سیستم دیگر، فقط می تواند کنترل ماوس را در اختیار داشته باشد و دسترسی به فایل ها و اطلاعات شما جهت انتقال و کپی کردن آن ها نخواهد داشت.برای دانلود نرم افزار کامپیوتر به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار انی دسک برای کامپیوتر

تمرینات شکم و پهلو

تمرینات تناسب اندام زیر برای تقویت عضلات شکم طراحی شده اند، با انجام مداوم این تمرینات و رعایت اصول تغذیه صحیح می تواند به شکم ۶ تکه دست یابید،این تمرینات عضلات راست شکمی،عرضی شکم و عضلات مورب شکمی ( عضلات پهلو ) را به خوبی تقویت می کنند.

چگونه عضلات شکم خود را شش تکه یا سیکس پک کنیم + 40 تمرین شکم و پهلو

اگر برای مدتی طولانی از لحاظ جسمی فعال نبوده‌اید یا دچار مشکلات کمر و پشت یا بیماری‌های پزشکی دیگر هستید، پیش از انجام این برنامه‌های ورزشی بهتر است با پزشکتان مشورت کنید. اولین قدم برای شروع ورزش‌های تقویت عضلات شکم و تنه،‌ آموختن «سفت‌کردن» عضلات شکم است. برای این کار در حال نشسته، ایستاده یا درازکش، آرام اما با قوت عضلات شکمی‌تان را سفت کنید و نافتان را به سمت پشت بکشید.برای مشاهده کامل به سایت چگونه مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

123