بررسی و معرفی کامل برنامه محبوب اسنپ چت

جمعه 17 ارديبهشت 1400
23:22
هولدر

اسنپ چت – Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. با دانلود اسنپ چت و نصب آن یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل در اختیار دارید که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است.


[ بازدید : 401 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

با موسیقی پاپ پبیشتر آشنا شوید

پنجشنبه 26 فروردين 1400
2:00
هولدر

موسیقی باستانی در کشور ما کجاست؟


ایران در بسیاری از نقاط جهان به "صدا و ملودی" معروف است. موسیقی زمانی از باربد تا ناکیسا و منطقه جغرافیایی مرز ایران باستان گسترش یافت. طوفان کوتاه حوادث تاریخی موج این دریای متلاطم هنری را تضعیف نکرد و دردی ناب و بی نظیر را به دنیای موسیقی وارد کرد.


[ بازدید : 408 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

بررسی و معرفی برنامه شاد برای ویندوز

سه شنبه 19 اسفند 1399
1:19
هولدر

دانلود برنامه شاد برای ویندوز

با سلام به همراهان همیشگی سایت ایران دانلود، چندی پیش اپلیکیشن شاد آموزش پرورش رو برای دانلود در نسخه اندروید آماده کردیم که از صفحه دانلود برنامه شاد موجود می باشد. و اما موضوع اصلی: تا به الان مشکل بسیاری از کاربران عدم نصب برنامه برروی سیستم عامل های اندروید پایین بوده و موبایل برخی از کاربران از این برنامه پشتیبانی نمیکند. یکی از راه حل های ساده استفاده از این برنامه در ویندوز می باشد. ما به شما آموزش می دهیم که چگونه برنامه شاد ویندوز را در اختیار داشته باشید. برای اجرای برنامه شاد کامپیوتر همراه ما باشید.



[ بازدید : 400 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود از یوتیوب با موبایل

چهارشنبه 22 بهمن 1399
13:55
هولدر

چگونه با موبایل از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم

چندی پیش در یک چگونه مفصل به شما نحوه دانلود از یوتیوب با موبایل را به صورت کامل آموزش دادیم.اما اگر شما قصد انجام این کار را در گوشی اندروید یا آیفون دارید تا پایان با ما همراه باشید.این چگونه به شما می آموزد که به چه صورت یک فیلم YouTube را از طریق iPhone یا Android خود دانلود کنید. به خاطر داشته باشید که برخی از فیلم ها ، مانند فیلم های موسیقی ، قابل دانلود نیستند.


[ بازدید : 412 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

برنامه مایکت اندروید

سه شنبه 23 دی 1399
1:04
هولدر

دانلود برنامه مایکت Myket 7.5.7 آپدیت جدید

مایکت – Myket یک اپ استور ایرانی برای موبایل های اندرویدی می باشد که تا امروز بیش از 14 میلیون بار نصب مایکت انجام شده است و این نشان از محبوبیت بالای این اپلیکیشن می باشد. در گذشته دانلود بازار را برای شما فراهم کردیم و امروز نیز برنامه ای مشابه به بازار یعنی مایکت را آماده دانلود کرده ایم. با دانلود مایکت شما به هزاران بازی و برنامه دسترسی خواهید و داشت و می توانید آخرین آپدیت ها را دریافت کنید. برنامه های فارسی زبان بسیاری نیز در این مارکت موجود می باشد. مایکت تا کنون بیش از 400 هزار بازی/برنامه و 22000 توسعه دهنده را دارا می باشد. در ادامه مایکت اندروید را دانلود نصب کنید.


[ بازدید : 492 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام کاپوچینو

دوشنبه 3 آذر 1399
12:34
هولدر

دانلود آهنگ جدید مهراد جم با نام کاپوچینو با لینک مستقیم و رایگان به همراه متن آهنگ کاپوچینو و پخش آنلاین

e4f7ff91862cac2 500x500 - دانلود آهنگ مهراد جم کاپوچینو

شما برای دانلود همه اهنگ های مهراد جم میتوانید به سایت لیوا مراجعه کنید. لیوا اولین رسانع موزیک در ایران است ک توانسته طیف گسترده ای از کار هنرمندان ایرانی در حوزه موسیقی زرو پوشش بده.

متن آهنگ:

زده به سرم امشب یه جوری دلتو ببرم
انگاری خوابمو یه خواب خوبی که نمیخوام ازش بپرم
همه با هم میریم بالا مگه میشه فاز نگیری با ما
چشتو ببند و به هیچی فکر نکن اومدیم خوش باشیم آقا
دستمه یه لیوان کاپوچینو
خیلی داغه کی میخوره اینو
چقدر مریضی تو روانی میکنی
بیا بگیرش از دستم اینو
دارم کم میارم ویتامینو
تو نباشی میخوام چیکار اینو
چقدر صدا موزیک بالاست
یه کمی کمش کن کوکائینو
صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید
جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر
پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر
از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین
صدا بالا بلند جیغ رو فاز موزیک همه برقصید
جمعمون جمعه دور همیم یه امشبو نده به من گیر
پنجشنبه شبه خب ببخشید نمیشه از اینجا دلش سیر
از شنبه همه باشگاها نمیزنن وزنه سنگین
از سقف آویزونن همه اینجا دیوونن
هی میخوان با ما بپرن ولی نمیتونن
آخه تیم ما بتونن
چون هرجا نمیریم که مودمون تو خونس
بیا بسازیمش با هم پس


[ بازدید : 441 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تلگرام-کده

يکشنبه 11 آبان 1399
0:25
هولدر

دانلود تلگرام اصلی جدید اندروید Telegram 7.2.1

Telegramیک برنامه فوق العاده در زمینه چت و پیام رسانی می باشد برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که به همراه نسخه مخصوص کامیپوتر بر روی سایت قرار گرفته است.. با دانلود تلگرام که در حال حاضر یکی از بهترین برنامه ها می باشد که تمرکز اصلی آن بر روی امنیت اطلاعات و سرعت بسیار بالا می باشد. تلگرام دارای سرور های قدرتمند در سراسر جهان میباشد که تبادل اطلاعات ارسالی و دریافتی شما با نزدیک ترین سرور انجام میشود. به همین سبب از سرعت بسیار بالایی نسبت به دیگر برنامه های پیام رسان بهره میبرد. شما در این پیام رسان مشهور امکان ساخت گروه هایی تا ۲۰۰ نفر دارید که در صورت پر شدن اعضا با تبدیل کردن آن به سوپر گروه می توانید حتی تا ۵۰۰۰ عضو را در آن جای دهید! کانال ها یکی از ویزگی های محبوب مسنجر تلگرام هستند که افراد مشهور و رسانه های مختلف با بهره گیری از آن می توانند آخرین وضعیت خودشان را به صورت گروهی و یک طرفه به تعداد نامحدودی از اعضا ارسال کنند. ربات های تلگرام یک ابزار هوشمند برای ارائه خدمات مختلف بر روی این پیام رسان هستند که شما با استفاده از دانش برنامه نویسی امکان ساخت و انتشار ربات را به راحتی در اختیار خواهید داشت.برای دانلود بازی اندروید به سایت اندرویدکده مراجعه کنید.


[ بازدید : 416 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

مراحل ترخیص کالا از گمرک

يکشنبه 20 مهر 1399
13:45
هولدر

مراحل ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا به منظور ارائه کالاها و اجناس به گمرک و آزادسازی آنها برای وارد کننده یا صادر کننده انجام می شود. در این صورت کالا از حالت قاچاق خارج شده و جنبه قانونی پیدا می کند. در فرآیند ترخیص کالا چندین مرحله طی می شود که از جمله آماده سازی، ثبت اسناد واردات یا صادرات کالا به شکل فیزیکی یا الکترونیک، محاسبه وجوهی همچون سود بازرگانی، حقوق گمرکی، مالیات، ماخذ تعرفه گمرکی و تسهیلات ارائه شده توسط دولت به واردکنندگان و صادر کنندگان کالا و… صورت می گیرد.

در اکثر کشورها کارگزاران گمرک و حق العمل کاران، در زیر مجموعه فعالیت فورواردری کالا فعالیت می کنند. خطوط کشتی رانی، وارد کنندگان و صادر کنندگان و تجارت های مستقل بطور عمده کارفرمایان حق العملکار گمرکی به شمار می روند و کشور ایران هم از این قائده مستثنی نمی باشد.برای ترخیص فوری کالا از گمرک به سایت ای ترخیص مراجعه کنید.


[ بازدید : 421 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

AnyDesk-dl

چهارشنبه 19 شهريور 1399
23:45
هولدر

AnyDesk – انی دسک نام یکی از نرم افزار های پرکاربرد در زمینه مدیریت و کنترل دستگاه ها و کامپیوتر های دیگر از راه دور می باشد که با استفاده از آن قادر خواهید بود با دریافت کد اتصال به سیستم مربوطه متصل شوید و ماوس را کنترل کنید. نرم افزار AnyDesk مورد توجه بسیاری از تیم های پشتیبانی جهت ارائه خدمات به کاربران قرار گرفته است که در زمانی که کاربران در نصب یا کار با برنامه ها در دستگاه خود به مشکل برمی خورند، پشتیبانی یا دوست و آشنا می تواند با نرم افزار انی دسک به سیستم مربوطه متصل شده و با کنترل از راه دور کامپیوتر، مراحل را شخصا پیش ببرد. هم اکنون دانلود AnyDesk را به صورت رایگان از ایران دانلود انجام دهید.

image

توجه کنید که شخص متصل شده به سیستم دیگر، فقط می تواند کنترل ماوس را در اختیار داشته باشد و دسترسی به فایل ها و اطلاعات شما جهت انتقال و کپی کردن آن ها نخواهد داشت.برای دانلود نرم افزار کامپیوتر به سایت ایران دانلود مراجعه کنید.

دانلود نرم افزار انی دسک برای کامپیوتر


[ بازدید : 449 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تمرینات شکم و پهلو

يکشنبه 26 مرداد 1399
1:48
هولدر

تمرینات تناسب اندام زیر برای تقویت عضلات شکم طراحی شده اند، با انجام مداوم این تمرینات و رعایت اصول تغذیه صحیح می تواند به شکم ۶ تکه دست یابید،این تمرینات عضلات راست شکمی،عرضی شکم و عضلات مورب شکمی ( عضلات پهلو ) را به خوبی تقویت می کنند.

چگونه عضلات شکم خود را شش تکه یا سیکس پک کنیم + 40 تمرین شکم و پهلو

اگر برای مدتی طولانی از لحاظ جسمی فعال نبوده‌اید یا دچار مشکلات کمر و پشت یا بیماری‌های پزشکی دیگر هستید، پیش از انجام این برنامه‌های ورزشی بهتر است با پزشکتان مشورت کنید. اولین قدم برای شروع ورزش‌های تقویت عضلات شکم و تنه،‌ آموختن «سفت‌کردن» عضلات شکم است. برای این کار در حال نشسته، ایستاده یا درازکش، آرام اما با قوت عضلات شکمی‌تان را سفت کنید و نافتان را به سمت پشت بکشید.برای مشاهده کامل به سایت چگونه مراجعه کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو


[ بازدید : 440 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]